دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید امین حیایی بنام عشق تو

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امین حیایی بنام عشق تو


دانلود آهنگ جدید امین حیایی بنام عشق تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Amin Hayaei – Eshghe To

ترانه و ملودی: شهاب رمضان , تنظیم: مسعود جهانی , تهیه کننده: علی ضیا

این آهنگ تیتراژ برنامه یک یک می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امین حیایی بنام عشق تو :

چشمات اگه به چشمم خورد دلو از جا کند برد تورو میخوام دیوونه
با تو دلم از غم دوره زندگی با تو جوره با تو توی این خونه
عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو پر شد از حس تو قلبم
دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم با تو من عاشقی کردم
عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو پر شد از حس تو قلبم
دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم با تو من عاشقی کردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امین حیایی بنام عشق تو

♫♫♫♫♫♫

دل به تو دادم تا تورو دارم تورو همیشه از خدا آرزو دارم
کنارتم من از ته قلبم میخوام که تو باشی و من دورت بگردم
عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو پر شد از حس تو قلبم
دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم با تو من عاشقی کردم
عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو پر شد از حس تو قلبم
دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم با تو من عاشقی کردم
عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو پر شد از حس تو قلبم
دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم با تو من عاشقی کردم
عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو پر شد از حس تو قلبم
دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم با تو من عاشقی کردم



http://pop-music.ir/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۱۶
  • ۱۰۸ نمایش
  • بازار خبرررر خبر سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی